چهارشنبه، شهریور ۰۶، ۱۳۸۷

فراخوان به‌ تحصن در مقابل دادگاه بین‌المللی لاهه‌ در هلند


بیست و نهمین سالروز قتل عام مردم قارنا را، به روز اعتراض علیه رژیم جمهوری اسلامی مبدل کنیم !
آزادی‌خواهان همه‌ جهان!
هموطنان!
نیرو های سیاسی!
سازمانهای اجتماعی و فره
نگی!
رژیم جمهوری اسلامی ایران، طی سه‌ دهه‌ حاکمیت نکبت‌بار خود ، صدها جنایت را در حق ملت کرد آفریده و هزاران تن از بهترین فرزندان ما را قتل‌عام نموده است. سلسله جنایات و اشکال بغایت ضدانسانی این جنایات که آشکار و پنهان توسط رژبم مذهبی حاکم در کردستان ایران صورت گرفنه، از لحاظ سبوعیت منحصر بفرد هستند. فاجعه‌ قارنا یکی از این جنایات است. در روستای قارنا 49 تن انسان بیگناه روستایی را اعم از پیر و جوان، کودکان و زنان و در چنین یا بگلوله‌ بستند یا از دم تیغ گذراندند. فاجعه قتل‌عام قارنا و کشتار مردم بیدفاع روستاهای قلاتان، ایندر قاش، سه‌وزی، تره‌گل، کانی‌مام‌سید، وسوکند و . . . ، که با سبعییت تمام انجام گرفته، فقط در چارچوب کشتار دسته‌جمعی(جنوساید) می‌تواند ارزیابی گردد.
حاکمیت مستبد و دیکتاتور جمهوری اسلامی ایران در دوره‌ قدرت‌گیری فرماندهان جنایت‌آفرین در کردستان، برای ایجاد وحشت و سرکوب صدای آزادی‌خواهی مردم کردستان، در اقدامی بسیار عصبی، روزنامه‌نگاران، معلمان و فعالین مدنی را دستگیر و با صدور مجازات غیر انسانی اعدام که‌ مغایر با تمام قوانین و ضوابط جهانی و بین المللی است قصد نابودی هر صدایی در کردستان را در سر می‌پروراند.
ما شما را به اعتراضی متحد و یکپارچه علیه این رژیم سفاک فرا میخوانیم. این رژیم پشتیبان اصلی تروریسم بین المللی، سرکوبگر ملت کرد و همه آزادیخواهان در ایران است بیائید تا فریاد برحق ملت کرد در کردستان ایران را بگوش جهانیان برسانیم. بیائید با هم بار دیگر اعتراض خود را به حاکمیت منحوس این حکومت‌مداران بر سرنوشت مردم نشان‌دهیم و از وجدانهای بیدار در جهان همبستگی و همیاری طلب کنیم تا پرونده‌ این جنایات را به‌ محاکم بین‌المللی بکشانیم.
حزب کومله کردستان ایران، کمیته‌ هلند
حزب دمکرات کردستان ایران، کمیته‌ هلند
چاک- کمیته شرق کردستان
پارت آزاد کردستان
موسسه‌ رسانه‌ کرد در هلند
شبکه‌ کردی حقوق‌بشر
کمیته‌ حقوق‌بشری ایرانیان در هلند
‌سازمان جوانان بیسنور
سازمان پناهندگان کرد ایران در هلند
سازمان کردی راستان
...
ساعت و روز تجمع:
ساعت 13:00 روز جمعه‌ 29 اوت 2008
آدرس محل تجمع:
Maanweg, 174
2516 AB, The Hague
The Netherlands

Bookmark and Share

هیچ نظری موجود نیست:


View the Stats

stats